اخبار ویژه
فرمانده سپاه استان گلستان: ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در گلستان اختصاص یافت

سردار رحمت‌الله صادقی، در مجمع عالی شورای قشر سازمان بسیج کارگری اظهار داشت

کد خبر : 3640
شنبه 12 دی 1394 - 13:09

سردار رحمت‌الله صادقی، در مجمع عالی شورای قشر سازمان بسیج کارگری اظهار داشت: این اعتبار در بخش معیشت خانوار هدف‌گذاری شده و به این صورت قدرت هم پرداخت و هم بازپرداخت را بالا برده است.

سردار رحمت‌الله صادقی، در مجمع عالی شورای قشر سازمان بسیج کارگری اظهار داشت: این اعتبار در بخش معیشت خانوار هدف‌گذاری شده و به این صورت قدرت هم پرداخت و هم بازپرداخت را بالا برده است.

 

وی افزود: مفهوم مقاومت 2 موضوع را به ذهن متبادر می‌کند، یک اینکه تهدیدی وجود دارد و دوم اینکه عناصر ایجادکننده مقاومت تبیین و ایجاد می‌شوند.

 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به دستور راه‌اندازی فرماندهی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری گفت: این تأکید ضرورت اجتناب‌ناپذیر اقتصاد مقاومتی را تبیین می‌کند.

 

صادقی اظهار کرد: اقتضائات و ظرفیت‌های استان گلستان باید شناسایی شود، یکی از پدیده‌های ویژه استان ظرفیت‌های اقتصادی بالا در عرصه‌های مختلف است که معطل‌مانده است.

 

به گفته وی، ظرفیت‌های اقتصادی که معطل مانده از پدیده‌های ویژه استان است که نقشه راه مشخص می‌طلبد تا این ظرفیت‌ها را به فعل برساند.

 

صادقی افزود: نیروی کار خوب و باانگیزه و ظرفیت‌های اقتصادی نخستین نکته‌ای که به ما دیکته می‌کند حمایت از تولید است، در نرخ تورم کاهش داشتیم اما این کاهش برابر با تولید نبوده است.

 

وی تأکید کرد: با سیاست انقباضی در جامعه نمی‌شود تورم را کنترل کرد و باید در نقشه راه ما سیاست اقتصادی مبتنی بر حمایت از تولید باشد.

 

به گفته صادقی باید با برنامه‌ریزی در آمایش اقتصادی استان گلستان، ظرفیت‌ها را مشخص کرد و با حمایت از این ظرفیت‌ها جلوی واردات را گرفت.

 

وی اظهار کرد: مردم باید وظیفه خود را در اقتصاد مقاومتی بدانند و بسیاری از آسیب‌های حوزه‌های مختلف با اقتصاد مقاومتی رفع می‌شود.

 

وی تأکید کرد: عرصه بسیج کارگری عرصه‌ای است که در این زمینه می‌تواند به‌خوبی وارد شود، نقشه راه خوبی در استان تدوین شد که در حوزه‌های مختلف اقتصادی ظرفیت‌های مختلف بسیج شده و با برنامه‌ریزی به اهداف مدنظر می‌رسیم.

ارسال توسط : rajja rajjaa
بازدید
دیدگاه