اخبار ویژه

بیانیه سازمان سیج کارگری سپاه نینوا به مناسبت حماسه 9 دی

کد خبر : 6644
چهارشنبه 8 دی 1395 - 07:37

بیانیه سازمان بسیج کارگری به مناسبت یوم ا.. 9 دی

به فرموده مقام معظم رهبری <<مدظله العالی >> حماسه عظیم 9دی به درستی که تجلی قدرت الهی و روح حسین بن علی << علیه السلام>> و دست خداوند بود که از قلوب با ایمان و اراده های راسخ ملت مسلمان، شجاع و مبارز ایران ظهور یافت تا بساط فتنه فتنه گران ، آشوب طلبان و دشمنان عنود و حسود انقلاب را درهم پیچیده و قدرت نرم نظام و اراده ، عظمت و اقتدار ملی مردم و نظام را به منصه ظهور برساند .

فتنه سال 88 نه پدیده ای صرفا اتفاقی و نه سوء تفاهم بزرگ و نه اختلافی درون چارچوب های نظام اسلامی بود ؛ بلکه اتفاقی طرح ریزی شده ، با برنامه از قبل تهیه شده ، حاصل اتاق  های فکر کانون های صهیونیستی و همراهی سرویس های جاسوسی غربی علیه تمامیت نظام ، ملت ، انقلاب و ارزشهای والا و بر جسته آن بود ؛ که با حضور حماسی و با بصیرت ، مقاومت و حضور به موقع مردم عاشورایی ایران نا کام ماند .

حماسه نهم دی ماه 1388 تکرار عاشورای حسینی در پهنه کربلای ایران و پاسخی رسا به فریاد << هل من ناصر ینصرنی >> حضرت ابا عبدا...الحسین << علیه السلام >> بود .

در نهم دی ماه 1388 ، فریاد << هیهات مناالذله >> مردم استکبار ستیز و بصیر ایران بود که آسمان ایران را فرا گرفت و تمامی مرزهای جغرافیایی و سیاسی و انسانی را درنوردید و پیام رسا و بزرگ انقلاب را به گوش جهانیان رساند و نظام و کشور و انقلاب را در مقابل مخاطره های پیش روی ، تهدایدات نرم و سخت و توطئه های شوم دشمنان صیانت و بیمه کرد .

این روز یوم ا... دیگری در تاریخ حماسه های ماندگار بوده که جهانیان شاهد عمق پیوند ولایت و مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی علیه فتنه گرانی بود که با فریب افکار عمومی ، ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی را هدف قرار داده بودند .

اما بایستی بدانیم ، فتنه و توطئه در مسیر انقلاب اسلامی تمامی ندارد . تا این انقلاب با پا فشاری بر دین مبین اسلام و در سایه ولایت فقیه با افتخار جلو می رود ، دشمن برای آن توطئه چینی می کند و فتنه های بعدی ، پیچیده تر و به مراتب سخت تر خواهد بود . اگر مراقبت نشود ، از فتنه ها درس گرفته نشود ، سرچشمه های فتنه قبلی ، بازیگران ، ابراز ها و شیوه های آن شفاف نشود ، در درک فتنه های آینده دچار مشکل خواهیم شد و این نکته بسیار برای آینده کشور مهم است که اگر از فتنه 88 ، حساسیت زدایی شود ، دچار غفلت شده و درآینده در دام فتنه های به مراتب مهلک تر و پیچیده تری خواهیم  افتاد .

سازمان بسیج کارگری سپاه استان گلستان و نخبگان و فرهیختگان جامعه کار و تلاش در فرصت بزرگداشت یوم الله نهم دی برای تعمیق و گسترش بصیرت  و پاسخ شایسته به شور و شعور سیاسی و دینی و انقلابی مردم ولایتمدار اجازه نخواهند داد خیانتهای فتنه گران علی الخصوص سران قتنه به فراموشی سپرده شود .

 

سازمان بسیج کارگری سپاه نینوا استان گلستان

ارسال توسط : rajja rajjaa
بازدید
دیدگاه