اخبار ویژه
پنجمین واحد تولیدی شهرک صنعتی رامیان در دهه فجر به بهره برداری می رسد

پنجمین واحد تولیدی که یک سیلوی 30 هزار تنی است، دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

کد خبر : 6187
دوشنبه 1 آذر 1395 - 09:32

پنجمین واحد تولیدی شهرک صنعتی رامیان در دهه فجر به بهره برداری می رسد+ تصاویر

فرماندار شهرستان رامیان گفت: پنجمین واحد تولیدی که یک سیلوی 30 هزار تنی است، دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

«جواد صادقلو» فرماندار شهرستان رامیان در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی رامیان با اشاره به فعال شدن چهار واحد تولیدی درشهرک صنعتی رامیان در دو سال اخیر و نیز تکمیل زیرساخت های آب، برق، گاز و تلفن دراین شهرک، گفت: این شهرک که در زمینی به مساحت 36 هکتار احداث شده، در حوزه زیرساخت ها وضعیت اسفباری در گذشته داشته که با پیگیری های انجام شده ، زیرساخت ها تکمیل و استقرار واحدهای تولیدی در آن نیز آغاز شد.

وی با بیان اینکه امسال دولت تسهیلات خوبی برای فعال کردن واحدهای تولیدی پیش بینی کرده است، اظهار کرد: در همین راستا پنجمین واحد تولیدی که یک سیلوی 30 هزار تنی است، دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

صادقلو رونق تولید و ایجاد اشتغال را از اولویت مهم امسال برشمرد و گفت: این اولویت ها به همراه سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری درحوزه اقتصاد مقاومتی، مکمل یکدیگرند.

وی از پیش بینی هشت میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد فضای سبز و محوطه سازی شهرک صنعتی رامیان از محل اعتبارات شرکت شهرک های صنعتی گلستان درسال جاری خبر داد و بیان کرد: برای تقویت شبکه برق این شهرک نیز رایزنی های لازم انجام شده است.

فرماندار شهرستان رامیان همچنین از آمادگی واگذاری زمین برای استقرار واحدهای تولیدی غیرآلاینده درشهرک صنعتی این شهرستان خبر داد و یادآور شد: درصورتی که سرمایه گذار واحد تولیدی را ظرف 18 ماه راه اندازی کند، زمین رایگان در اختیار او گذاشته شده و می توانند از معافیت مالیاتی 17 ساله نیز برخوردار شوند.

13 واحد تولیدی رامیان راکد است

«علی تقی پور» رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رامیان نیز دراین بازدید از وجود 32 واحد تولیدی دراین شهرستان خبر داد و گفت: به دلایل مختلف، 13 واحد تولیدی رامیان راکد بوده و 16 واحد با ظرفیت کمتر از 50 درصد و سه واحد نیز با ظرفیت 60 درصد مشغول فعالیت هستند.

واحد تولید پروفیل یو پی وی سی شهرک صنعتی رامیان اکنون موفق به دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد شده است.

این واحد تولیدی با سرمایه گذاری 70 میلیارد ریال که 60 درصد آن تسهیلات بانکی بوده است با ظرفیت تولید 500 تن پروفیل درب و پنجره های دو جداره و اشتغالزایی 28 نفر، درایام دهه فجر 1394 به بهره برداری رسیده بود.

 

ارسال توسط : rajja rajjaa
بازدید
دیدگاه