اخبار ویژه
بیانیه سازمان بسیج کارگری سپاه نینوا استان گلستان در آستانه یوم الله 13 آبان؛

ملت ایران فریادهای مرگ بر آمریکای خود را محکم‌تراز سال‌های گذشته سرخواهند داد.

کد خبر : 9524
پنجشنبه 11 آبان 1396 - 08:22

سازمان بسیج کارگری سپاه نینوا استان گلستان در آستانه یوم الله 13آبان و روز ملی مبارزه با استکبار بیانیه خود را صادر کرد.
امام خامنه‌ای مد ظله العالی: « تا ذهن مردم از شعار مرگ بر آمریکا پر است تسلط دوباره آمریکا بر این کشور ممکن نیست، ملت و دولت ایران در کنار یکدیگر از هیچ‌یک از قدرتهای استکباری واهمه ندارد».

امام خامنه‌ای مد ظله العالی: «تا ذهن مردم از شعار مرگ بر آمریکا پر است تسلط دوباره آمریکا بر این کشور ممکن نیست، ملت و دولت ایران در کنار یکدیگر از هیچ‌یک از قدرتهای استکباری واهمه ندارد». یوم الله 13 آبان یادآور حماسه بزرگ مردان تاریخ ایران است که استکبار جهانی و سردمدار آن، آمریکا را با ذلت و خواری از جاسوس خانه ای که در دل این مرز و بوم بنا شده بود بیرون کردند. خوشبختانه امروز مواضع روشن آمریکا در برابر برجام، جهانیان و علی الخصوص ملت همیشه بیدار ایران را هشیار تر از همیشه کرده طوری که ذات پلید و غیر قابل اعتماد آمریکا برای تمامی کشورها نمایان شده است. حضرت امام خمینی(ره) از ابتدای آغاز انقلاب اسلامی آمریکا را شیطان بزرگ خواند و پس از آن ولی و نائب خلف ایشان امام خامنه‌ای مدظله العالی فراوان در رابطه با حیله گری و غیر قابل اعتماد بودن آمریکا سخن گفته اند و امروز دیوانه جدیدی که بر مسند قدرت آمریکا نشسته با اقدامات نسنجیده خود به این موضوع جامه عمل پوشانده است. ایران همواره با تأسی از نهضت عاشورا و قیام امام حسین(ع) طلایه دار مبارزه با استعمار و استکبار جهانی بوده که امروز با افزایش آگاهی مردم جهان و همچنین تدابیر حکیمانه مقام عظمای ولایت در مقابل زیاده گویی‌های استکبار از جمله آمریکا ایستاده‌اند و خوشبختانه ایران به عنوان الگوی مبارزه با استکبار و استعمار در دنیا شناخته شده است. قشر کارگر استان گلستان همانند سایر اقشار جامعه همواره در مبارزات و مجاهدات ملت بزرگ ایران برای نیل به اهداف و آرمان های اصیل انقلاب نقش برجسته ای داشته اند و اکنون نیز در آستانه اربعین حسینی در سال اقتصاد مقاومتی ،تولید – اشتغال ،از طرفی با عزمی راسخ در تلاش برای پیشرفت همه جانبه و رساندن ایران اسلامی به جایگاه برتر در منطقه و جهان ، آماده ی ایفای نقش هستند و از سوی دیگر در جبهه مقابله با استکبار ،آزاد و سربلند، همچون سالار شهیدان حضرت اباعبدا... حسین (ع) در مقابل هیچ قدرتی سر تعظیم فرود نمی آورند. ما کارگران بسیجی استان گلستان به همراه سایر اقشار متعهد و آزاده و دلسوز ایران اسلامی با الهام از مکتب ناب محمدی (ص) و اندیشه های استکبار ستیزانه معمار کبیر انقلاب اسلامی ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و تکریم رشادت ها و حماسه آفرینی های دانش آموزان و دانشجویان در این روز بزرگ و با پیروی کامل از رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) در مراسم راهپیمایی 13 آبان ،حضوری فراگیر و گسترده خواهیم داشت و با مشت های گره کرده خویش شعار (مرگ بر آمریکای جنایتکار) را سرخواهیم داد و از آحاد مردم انقلابی و همیشه در صحنه به ویژه قشر کارگر استان نیز دعوت می کنیم تا در مخاصمت با ظالمان عالم به پا خاسته و در راهپیمایی روز 13 آبان ،روز استکبار ستیزی شرکت نمایند.به امید پیروزی کامل جبهه اسلامی بر جبهه الحادی ، کفر و استکبار جهانی ; و غلبه ی مستضعفین عالم بر مستکبرین انشاءا... آبان سال 1396 هجری شمسی
ارسال توسط : rajja rajjaa
بازدید
دیدگاه